Vi har flyttat till

Vi har flyttat till

lördag 10 mars 2012

Inbjudna

till lydnadsträning inomhus. 
Så roligt vi haft idag. 
Tränat lydnad dagen lång med lite nya kompisar. Alltid roligt med nya hundar och träningskompisar som man inte träfat förut.

Jag hade tyvärr inte med mig kameran men det hade Lena titta in till henne där finns bilder från dagens träning.

Nu hoppas jag verkligen att det går att träna utomhus snart. Hela Svall är täckt med is och det är nästan det värsta som finns.


Mina hundar var med inne hela dagen, inga problem med att ha dom liggande och titta på när andra tränar.


Levis gjorde premiär och var med och tränade lite. Inget avancerat alls, men han kunde koncentrera sig mycket bättre än jag hade förväntat mig, med tanke på att det var flera hundar som tränade samtidigt och  det var koner, apporter mm som låg på planen.


Tack snälla Helena som frågade om jag ville vara med, så snällt att tänka på oss!!!
Vi fick med oss mycket bra råd och idéer.

3 kommentarer:

Lena Eriksson sa...

Underbar dag med massa bra ögon :))
Nästan så man vill flytta till Sundsvall så man har närmare till er.
Försöker hinna lägga ut lite bilder under dagen // Tack för en kanonsuperduper dag!

RuffsenJaxen sa...

Hej och tusen tack för igår. Jätte kul att träffa dig/er och få en massa nytt tänk och ny inspiration.
Hoppas vekligen att vi kan få till fler träffar med hela gruppen.
Jag menar det jag sa till dig igår att jag skulle gärna ta en privat lektion med dig då du har de kritiska ögon som jag letat efter:)

Helena och kelpiesarna sa...

Kul att träffas och extra roligt att se dig i action med hundarna! Det här måste vi göra om! Varför vänta ända till M-lägret...
Sköt om er! Vi hörs!