Vi har flyttat till

Vi har flyttat till

lördag 10 mars 2012

1 år

Levis 1 år idag.

Helt otroligt!!! Hur gick det till. Så fort denna tid har gått.

Lilla söta Levis. kom till oss i maj.


Den svarta sötnosen.


Lycka gjorde sitt bästa för att uppfostra den lilla spolingen.


Vi var på utställning och Levis blev BIR och BIG-etta


Det har varit en stor utmaning med denna pojke.


Jag har lagt ner enormt mycket jobb på honom och då menar jag inte på träning utan bara att få honom på rätt köl. 
Vi är en liten bit på väg och jag har börjat så smått med lite lydnadsträning.


Hämtat fågel har han gjort några gånger, inga problem so far


Vem har sagt att det är enkelt att "byta" ras


en ny uppgift att lösa


Jag hoppas att vi kommer igång med jaktträningen under våren, vi har mycket att jobba med, jag är nybörjare och har fått en hund som, som sagt inte är helt enkel.

 Tycker så otroligt mycket om denna svarta lakritsprins 
som har gett mig så många gråa hår......


Grattis till Levis och hans syskon idag.

Inga kommentarer: