Vi har flyttat till

Vi har flyttat till

tisdag 27 mars 2012

Helgens träning

Lördag och sökträning.

 Göran Yvonne Yvonne och jag. Vi byggde två svåra legor, 
riktigt dolda och nöjde oss med dom. 
Det blev en bra träning. 
Alla hundar fixar det snabbt och tyckte nog inte att det var särskilt svårt. 

Jag och Yvonne stannade kvar och tränade lite uppletande med Tessi och Lion. 
Lion var lätt förvirrade och sprang mer än vad han letade.
 Men men det fick duga. Jag har väl inte varit allt för noga med inlärningen av momentet eftersom jag inser att vi inte har någon nytta av det tävlingsmässigt.

Söndag och jaktträning.

Jag och Levis tränade med Maud, Lasse,. Siv och Susanne. Så mycket vi lärde oss. Superbra träning med mycket goda råd och tips på träning. Levis var så duktig. Jag var faktiskt mycket imponerad. Det är fortfarande mycket att träna på, men nu tror jag tame tusen att det börjar gå åt rätt håll. 

Susanne fotade lite under dagen. Här kommer några foton på fina killen. Fler foton finns på hennes hemsida.



Hej hopp!

Inga kommentarer: