Vi har flyttat till

Vi har flyttat till

torsdag 4 augusti 2011

Vi provar

en skata den här gången.


Jodå här kommer han....


Håller den i stadigt grepp.

Duktiga lilla svarta.

*
Från fåglar till lydnad. 

Nu har jag börjat att träna treans moment med Lion.
 Ingen lätt uppgift, nu tror han att så fort han ha lagt sig så ska han ställa sig. 
Superbra ställande som jag så gärna skulle vilja belöna varje gång,  
men det är nog inte värt för då kommer han aldrig att lyssna på vad jag har att säga utan då blir det ställande och ställande. 


Det är faktiskt inte så lätt att vara lilla Lion alla gånger,
 sortera och lyssna är inte hans starka sida. 
Han bara gör allt så fort som det bara går och hoppas på att jag blir nöjd.


Å, Lycka har börjat att löpa hon. 
Så inget tävlande, på ett tag. 
Jag hade ju sagt att jag inte ska tävla henne mera, men jag tror att jag måste prova en gång till.
 Hon går så himla bra både på lydnaden och söket, ja spåret med för den delen.

Nej, nu börjar det att åska igen så nu är det bäst att sluta data........

Tjingen!!!

Inga kommentarer: