Vi har flyttat till

Vi har flyttat till

lördag 27 augusti 2011

Det började strålande

vår tredje start i tvåan. Men slutade inte lika bra. 

Dom här poängen fick vi

Fritt följ 9

Läggande 10

Inkallning med ställande 9,5

Rutan 10

Apportering 9,5

Hopp 0, sprang på sidan, jag kände när jag skickade över honom, hur står jag egentligen, han kommer att springa förbi, jodå, det gjorde han

Fjärr 0, flyttar sig något bakåt och sätter sig upp innan föraren gått tillbaka, och sen blev det nog något annan strul på tillbakavägen också.

Synd, hoppet bekymrar mig inte, men fjärren har vi problem med. Jag tränade att han skulle sätta sig upp från ligg, innan det var vår tur. Vi har haft problem med det av och till. MEN, jag brukar försöka att låta bli att träna samma dag vi ska tävla, det blir aldrig något bra resultat av det. Nu måste jag ta tag i fjärren och fundera på om vi ska nöja oss med två första pris i tvåan och titta framåt mot trean??


Laddade upp med att vara sökfigurant och skrivare på appellen. Så tråkigt att det inte finns flera som vill hjälpa till när det är tävling. Jag tror att många inte kopplar ihop att det behövs funktionärer och att tävla. En del säger jag vill inte hjälpa till, jag vill tävla,  jag. Nåväl, inget att göra åt det.

Stort grattis till våra träningskompisar Ingis och Akksa som blev uppflyttade till elitsök idag!!!

I morgon ska jag och Levis på egna äventyr!!!

Inga kommentarer: