Vi har flyttat till

Vi har flyttat till

söndag 28 augusti 2011

Utställningsdebut

för lilla Levis. 
Jag hade anmält mest för att jag tycker att det är bra träning, att var med en massa hundar osv. 
Levis skötte sig som om han aldrig hade gjort något annat än sprungit eller stått fint i en ring. 
Jag blev mäkta imponerad av honom. 
Helt oberörd av allt runt omkring, bara fokus på att äntra ringen så snyggt som han bara kunde.
Det resulterade i BIR, HP och BIG 1, helt otroligt, det hade jag inte förväntat mig. 
Som bekant är grupp 8 en stor grupp och det var så gott som en från varje ras representerad, 

Här kommer kritiken.

5 månader gammal hanvalp av utmärkt kvalitet. 
Tilltalande huvud och uttryck. 
Bra tänder/bett. 
Härlig hals och överlinje. 
Välvinklad runt om. 
Mycket välgående med utmärkt drive. 
Välvisad. Trevligt temperament.


1 kommentar:

Lotta sa...

Grattis! Vilken härlig debut!
Lotta & småvovvar