Vi har flyttat till

Vi har flyttat till

måndag 13 juni 2011

Lion

Ikväll tog vi ett första pris i lydnadsklass två, Lion och jag
med 196,5 poäng och vann. 

Tior på alla moment utom apportering, fjärren och fritt följ som blev 9,5.

Vi skulle egentligen ha startat i appellen i lördags. Jag hade anmält Lion till MH den 8/6 och trodde att vi var med, men det hade blivit något strul med betalningen så vi kom inte med, jag betalade säkert in 6 veckor innan start.

Så då har vi både MH'et och appellen framför oss.


Kunde inte fota från tävlingen p g a spöregn.
 Jag hade tänkt att stryka mig eftersom regnet har fullkomligt vräkt ner hela dagen, men jag tänkte jag provar och det var ju tur!!

3 kommentarer:

AC Lycka Lion och Levis sa...

Jag vet inte varför det inte går att skicka kommentarer till bloggen. Nu testar jag själv.
AC

Liz och Zanto sa...

GRATTIS!!!! Vilka poäng ni är ju super duktiga.
Kram Liz och Zanto

Lotta Eriksson sa...

GRATTIS!
Tänka sig att Lion är lika duktig som Lycka!!! Undrar vad det beror på, hmmm...
Du är helt otrolig med dina hundar. Lycka till på appellen!
Lotta Lisen och Messi