Vi har flyttat till

Vi har flyttat till

tisdag 28 juni 2011

En kaja

och Levis.

Här kommer han........


och springer in i bild........


med Kajan i ett fast grepp.



Vilket härligt semsterväder!!!!
Hoppas ni har det lika bra som vi har det.

 Idag har vi varit och badat och hundarna har simmat. 
Levis kastade sig i och fick syn på en pinne en bit ut, grep den och sjönk som en sten, 
han fick en kallsup och var nog inte beredd på att botten försvann, 
som tur var så var jag ute i vattnet och kunde rädda den lilla svarta!!!
Hmmmm,,,,,,,

2 kommentarer:

Helena och kelpiesarna sa...

Hej AC! Synd att du inte kan delta på lägret. Mocca och jag kommer att fara ner och även i år satsa på söket. Ser att du har fullt upp med pippiträningen :) och vad du kommer att få många härliga stunder med den lilla flatten! Jag har ingen blogg men det går att nå mig på min mailadress helena.forsstrom_l@telia.com
Det som ser ut som en etta är naturligtvis ett litet L ;) som i Larsson. Ha en bra sommar!

Karin & Joker sa...

Vilket härligt grepp! Visst är det konstigt, man tror att man köpt en simhund och så blir det så vingligt i början! Joker plaskar med frambenen så han sänker dummien... :-)Men dom hinner nog träna upp sig, de har ju hela sommarn på sig! Ha en skön sommar!