Vi har flyttat till

Vi har flyttat till

lördag 28 januari 2012

Nu har den anlänt

bilen som jag beställde i juni!!!!

Skönt att ha fyrhjulsdrift när jag rattar runt här på landet. 


Nu ska vi se om burarna går också. Å alla prylar som har plockat ur min Berlingo.
 Herre Gud hur mycket ryms det i en bil egentligen?Ja, det får väl bli helgens nöje.

 Inge träning har det blivit heller.
 Antingen så snörar det på tvären eller så är det för kallt i alla fall för lydnadsträning. 
Nåväl dammade av Lion lite efter en lång vila och han var tänd till tusen men gjorde allt väldigt bra, mycket bättre än när jag var igång och tränade kontinuerligt. 
Så vila är nog inte så dumt trots allt.


Levis har problem med sina öron, tyvärr. Något som han haft flera gånger tidigare. Få se om jag får till dom själv eller om vi måste gå till veterinären. 


Inte lätt att fota en svart hund mot snön, han ser likadan ut på alla foton. 
Men han är ju så söt, lillpojken.

Väntar på att Lycka ska börja löpa men hon verkar inte var på gång riktigt ännu.



Jaa, det var väl det från oss.

Inga kommentarer: