Vi har flyttat till

Vi har flyttat till

torsdag 12 januari 2012

Det som göms i snö

hittas garanterat av Levis.

Oj oj vad prylar han hittar hela tiden. 
Han kommer med alla möjliga och omöjliga saker. 
Handskar, vantar, mössor, en sko, ett platsrör. en del av en motor eller nåt, platspåsar,
 en spårpinne sen i höstas och en mobiltelefon mm mm mm.

Sen har han uppnått en ålder av 10 månader upplyste en dam mig om idag när vi var ute och gick, hon frågade hur gammal han var, själv hade hon en valp som var 10 månader.
 Jag blev lite osäker om han var 9 eller 10 månader.
Men eftersom hennes valp var 10 och född 3 mars, så kom jag på........
Ja ja sa hon, jag har ju bara en att hålla reda på och du har ju tre du. 

Någon som han kommit på. på senare tid och som inte uppskattat av hans matte 
kan jag säga.  Är......
.Han har alltid älskat snörbollar och det gör han nu också, men hans passion numera är att svälja snöret.
 Vad är det med dessa tokiga flattar???

I helgen ska vi i alla fall träna med våra kompisar, om nu vädret tillåter vill säga.

Simma lugnt och trevlig helg!!!


1 kommentar:

Cissi o goldentrion sa...

Leta reda på saker är verkligen retriever i ett nötskal.. Alla mina tre blir lika glad varje gång de hittar något nytt. Men å andra sidan är det väl lite tjusningen med dem också :-)