Vi har flyttat till

Vi har flyttat till

lördag 10 december 2011

Turtröja och året som gått

Tänk hur det kan bli. 
Jag måste ha min turtröja när jag tävlar, är inte speciellt vidskeplig i vanliga fall.
 Men senast jag och Lion tävlade hade jag gjort mig klar och skulle åka. 
Men nej, jag måste byta om.

Här är vi på prispallen på vår senaste tävling, med turtröjan på.........


Det var någon som frågade mig och jag köpt tröjan för att matcha hunden. Ni har till och med samma hårfärg var det en annan som sa......Ha ha, riktigt roligt!!

*

Ja, så var det 2011, som blev ett riktigt skapligt år för oss. 
Tre första pris i tvåan och LP II, två första pris i trean, 
uppflytade till lägre spår och ett genomför MH med Lion.



Godkända i högre sök för att vid nästa försök bli uppflyttade till elitsök med Lycka.



Levis och jag var med på en utställning, BIR med Hp och BIG 1:a.



Nu tar vi lite julvila och funderar på vad vi ska träna på inför nästa säsong.

Inga kommentarer: