Vi har flyttat till

Vi har flyttat till

måndag 19 december 2011

Insnöade

Ja, nog har det kommit julsnö alltid.


Idag har jag semester och hade tänk att jag skulle åka och handla lite, men jag valde att stanna hemma istället. 
 Fanns risk för att jag skulle köra fast redan på gården.


Att vi blev hemma gjorde inte hundarna något, massor av nysnö att busa i.


Jag hoppas verkligen att jag får min nya bil snart, beställde den i juni så den borde väl komma snart kan man tycka, grrrr. 
Nu blir det en Caddy, i princip en likadan bil som jag har nu enda skillnaden är att jag slipper ta ut och sätta in sätena när jag ska besikta, vilket jag har fått göra nu.
Inte glad på bilfirman kan jag säga, men den som väntar på något gott........
Känner att jag vill ha fyrhjulsdrift, nu när vi måste åka på slingriga och smala vägar.


Ingen lätt uppgift att knäppa en svart hund mot kritvit snö, kameran surrar och försöker att ställa in skärpan hela tiden.


Nu jobbar jag två dagar och sen är jag ledig och vips är det dan före dan före dan.

Great!!!

Inga kommentarer: