Vi har flyttat till

Vi har flyttat till

söndag 4 december 2011

Matte på middag

Mmmmmm.....
igår kväll var vi i träningsgruppen bjudna på middag hos Ingis. 
Jaa, det var bara vi flickor som fick komma, ha ha. 
Så mycket tjatter skulle nog inte våra pojkar orka med.

Vi är en härlig träningsgrupp som har hållit ihop i vått och torrt.
 Jag, Yvonne J och Janne körde igång redan 1998 och sen kom nog Göran med i samma veva.
 Å så fylldes gruppen på med Ingis, Yvonne N och Krisitna. 
Otroligt att vi har lyckats hålla i hop i så många år.

Vi hade en toppen kväll med världens godaste tre rätters och babbel babbel och åter babbel. 
Vi skulle planera vårens träningar. Men dit kom vi aldrig. 
Vi får ta det en annan gång. Nu har vi tagit jullov och vilar oss några veckor eller så.

Jag skulle egentligen ha tävlat igår, men tyvärr orkade jag bara med ett evenemang då jag fortfarande är lite krasslig. Å då valde jag naturligtvis en kväll med mina bästa träningskompisar.

TACK för en superkväll!!!!


Så här såg det ut andra advent förra året,
 lite skillnad mot i år då det i princip bara är en cm med snö.


Lilla gäststugan också förra året.

Jag är i alla fall glad att marken är frusen nu, 
även om det gärna kan få komma lite mera snö.

Hejsan hoppsan i galoppsan!!!!

Inga kommentarer: