Vi har flyttat till

Vi har flyttat till

fredag 11 november 2011

111111 och 8 månader

Lilla lakritspojken har blivit hela 8 månader. Snart en vuxen vovve!!!!



Lite har han allt vuxit.......

 Jag får se om jag kan föreviga honom i helgen. 
Det är mörkt när vi åker och mörkt när vi kommer hem. 
Så det blir inte alls så mycket fotat för tillfället.

Vad har hänt dom här 6 månaderna som Levis bott hos oss.
Som jag skrivit tidigare så är han ingen enkel hund. 
Men jag tycker ändå att det känns som att vi är på väg åt rätt håll och till och med åt samma håll ibland. 
Han har åsikter om det mesta och vet precis vad han vill, inte samma sak som vad jag har tänkt mig alla gånger. 
Tiden har gått åt till att försöka förstå mig på honom 
och hitta dom rätta knapparna att trycka på.
Vår vardag tillsammans är ändock rätt okomplicerad och det är bra det. 
Hans ENORMA ägande har jag jobbat en hel del med, ett steg framåt och två steg bakåt.
Men som jag sagt tidigare 

Ingenting är omöjligt, en del saker tar bara lite längre tid.

Ha en skön fredagskväll! och ännu en gång, stort tack för dom grattis vi fått!!




1 kommentar:

Åsa med Flattiga fnattiga Simon sa...

Oj Oj tror du att han snart är vuxen?? Dröjer länge med den här sorten har jag märkt! Ser fram emot kort. Jag letar oxå "knappar" kan jag säga!