Vi har flyttat till

Vi har flyttat till

onsdag 25 maj 2011

Storm

Jaa, igår höll allt på att blåsa bort. Usch och fy, inget roligt alls.
Vädret är verkligen si och så, regn, sol och storm om vartannat. 


*


Finaste Lycka


håller hela tiden ett vakande öga över den lille huliganen

*
Gulligaste Lion


funderar på om det finns någon valp som tänker stjäla handsken



En liten kille som gärna vill vara med dom stora vovvarna


Ständigt något steg bakom....

*
Idag har jag varit och klippt mig på stan. Passade på att gå en sväng med Levis. Det var otroligt mycket folk. Mösspåtagning för studenterna. Men han trippade bara på bredvid mig, så världsvan som bara en lite valp kan vara.

Jag är otroligt förvånad över hur lätt det har gått med både halsband och koppel. 
Det är inte ens något problem att ha alla tre i koppel samtidigt. 
Tur är väl det, för när jag jobbar och vi är i stan och lunchar i lägenheten, 
spelar det ingen roll hur följsam en lite valp är, 
där kör bilarna som blådårar allihopa.


Tjing!!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Herlige bilder, og gratulerer med den lille retrievern! :)