Vi har flyttat till

Vi har flyttat till

söndag 22 maj 2011

Mitt första jaktprov

Mmmmm idag var jag med på mitt första jaktprov. 
Så otroligt roligt att se. Vilka duktiga hundar.
 Det blir mycket att lära in, det tror jag det. Men nu har jag i alla fall ett hum om hur det ska se ut. 
 Levis var med idag också, sov största delen av dagen. 
Idag fick han prova en kråka och det gick bra. 
Så då har jag kollat att han har intresse för vilt. Då behöver jag inte kolla det på ett tag. Fick med mig några fåglar hem, som just nu ligger i frysen tillsammans med lax, glass, kött mm. Mysigt va?? 
Ha ha det skulle jag väl inte ha kunnat tro för nåt år sen.

Tyvärr glömde jag kameran hemma.

Två superdagar, med så duktiga instruktörer och trevliga deltagare, för att inte tala om hundarna som var på topp!!!!

Nu är jag helt slut fast jag inte gjort något annat än att tittat på!!!!


Lycka och Lion har också haft två sköna dagar hemma. 
 Lycka ska ju fortfarande vila. 
Men det känns som att hon är på bättringsvägen, helt klart.
Tyvärr var det huggorm på besök idag igen. 
Som tur va så såg inte hundarna den.

Inga kommentarer: