Vi har flyttat till

Vi har flyttat till

måndag 1 april 2013

Påsken

Vilket påskväder vi har blivit bjudna på!!!!
Strålande sol i dagarna fyra!!


Helt fantastiskt, hundarna har njutit 
och tillbringat hela dagarna utomhus.


Den finaste svarta pojken


Dom gulligaste prickiga


Lyckliga lycka 


I morgon är det dax för behandling och vägning igen för Levis.
 jag är helt övertygad om att han har gått upp i vikt.  
Även om han fortfarande är en tunnis.


Det är bara att fortsätta att hålla tunnarna!!!

3 kommentarer:

Åsa sa...

Vilka fina kort imponerad att du lyckas så bra med den svarta tycker det är svårt att fota flattar! Hoppas allt nu vänder till det bättre för Lewis! Här hostar vi först Simon nu Razzini kennelhosta som vi skaffade oss på utställningen i Högbo!

Lotta och Cottegänget sa...

Härligt att höra att lakritspojken är ute och njuter av solen :) Du ska se att det vänder nu när vår och värme kommer.

Lotta & Cottarna

Star Utopia´s blogg sa...

Tänkte på dig idag och letade för att hitta dig och då hittar jag dig på en ny blogg :)
Ser att du införskaffat en flat - jättefin !

Det var länge sedan vi hördes och jag ville bara höra av mig och säga hej !!
Nu ska jag lägga bokmärke på din blogg - så jag kan kika in emellanåt :)

Samt du är otroligt duktig med dina hundar - full av beudran som alltid !

Kramar
Maria (som hade Ixi - numera änglahund) Tashi som fyller 12 år
Smack som fyller 7 år och Voodoo som fyller 3 år