Vi har flyttat till

Vi har flyttat till

tisdag 12 juli 2011

Vilken tur vi har

som har så många barn som kan ta hand om oss under semestern, ha ha!
I helgen var det vår andra dotters tur. 
Lion och jag var anmälda till appellspår, var första reserv och fick veta för sent att vi kom med, hade inte kollat mailen, gillar inte när dom mailar i sista minuten.
 Nåväl. 
Vi har haft ännu en toppenhelg med full service.


Lilla Levis på långpromenad. 
Vi satte honom i vagnen och där satt han och var nöjd i flera timmar.

Båttur i skärgården hör sommaren till




*

I torsdags var jag och Levis på jaktkurs (som åskådare) för Guy Bennett,
 tränare från England. 
Var inte han superman då vet inte jag, som han sprang runt i två dagar utan paus, pratade oavbrutet med ett jätte engagemang för alla hundar, i denna hetta??

Väldigt intressant, tyvärr jag har lite svårt för engelskan och sen var det i varmaste laget. 
Puh, tur jag hade ett paraply med mig, annars hade jag brunnit upp.
 Många otroligt duktig hundar och svåra övningar.
 Jag kan för mitt liv inte förstå hur dom lyckats träna in allt som de kunde. 
Jättetrevliga deltagare som gav lite tips inför framtiden. 
Jag har en målbild, men hur vi ska ta oss dit, det kan jag inte räkna ut.

1 kommentar:

Anonym sa...

MEN vad roligt att hitta din nya blogg! Och grattis till nytillskottet Levis, han är ju bara för söt! :)

Gla' sommar!

Hälsningar,
Elaine, Fendi & Penny